Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Adatvédelmi nyilatkozat

1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

1.1 Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) NutriVitaLife Kft. (továbbiakban: Eladó), mint eladó, másrészről a www.legjobbaru.hu weboldalra látogató vagy ott megrendelést leadó természetes és jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet, mint vevő (a továbbiakban: „Vevő”) jogügyleteire alkalmazandó (Eladó és Vevő a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a Weboldalon keresztül történik.

1.2. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

1.3. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, azokat az Eladó nem iktatja.

1.4. A Weboldalon leadott megrendelés előfeltétele a jelen ÁSZF elfogadása, amellyel Vevő kijelenti, hogy megismerte, elfogadta és magára nézve kötelezőnek ismerte el a jelen ÁSZF rendelkezéseit, melyek közte és az Eladó között létrejött szerződés részét képezik.

Amennyiben információs oldalunkon nem talált minden kérdésére kielégítő választ, keresse

Ügyfélszolgálatunkat.

 

Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról http://legjobbaru.hu és

letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről: 

 

2. ELADÓ ADATAI

Név: NutriVitaLife Kft.

Székhely és levelezési cím: 1139 Budapest, Juhász Gyula utca 4. 6. em 54.

Bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Bíróság Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 01-09-3844109

Cégforma : Korlátolt Felelősségű Társaság

Adószám: 29226272-2-41

Központi Vevőszolgálat: info@legjobbaru.hu

Panaszügyintézés: info@legjobbaru.hu

Telefonszám: +36 50/113-4360

Számlavezető pénzintézet: CIB

Számlaszám10700457-72621145-51100005

 Kedvezményezett: NutriVitaLife Kft.

 

3. A TERMÉKEK

3.1. A Weboldalon eladásra kínált termékek különböző gyártók által (továbbiakban: Gyártó(k)) gyártott és az Eladó által értékesített táplálék- és étrend-kiegészítő és kapcsolódó termékek, bőrápolók, kozmetikumok, háztartási vegyi áruk.

3.2. Minden termékhez leírás, valamint kép tartozik. A Vevő tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy a termékek tartalmát a Gyártó(k) által rendelkezésre bocsátott információkból állította össze az Eladó. Továbbá az  Eladó megtesz mindent annak érdekében, hogy a Gyártó(k)tól a legfrissebb adatokat szerezze meg, és azokat szerepeltesse a Weboldalon, azonban a Vevő elfogadja, hogy Eladó felelősséget nem vállal az esetleges nem naprakész információk szerepeltetéséért, és az abból eredő károkért.

3.3. A termékek képei sok esetben a Gyártó(k) katalógusából vagy weboldaláról származó "illusztrációk", mellyel kapcsolatban a Gyártó(k) fenntartják a jogot a termékek valódi kinézetének megváltoztatására, csomagolás, címkézés és egyéb tekintetben is. Vevő elfogadja, hogy Eladó felelősséget nem vállal az esetleges nem naprakész termék fénykép szerepeltetéséért, és az abból eredő károkért.

3.4A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre

vonatkozóan megjelenített árak forintban értendő bruttó árak,melyek nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.5 . Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház

felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert,

általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba

miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a

terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást,

amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek

minősül – a hazai bírói joggyakorlatnak megfelelően – az adott termék vagy

szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban

történő eltérés. Tájékoztatjuk azonban a fogyasztókat, hogy a feltűnő

értékaránytalanság (Ptk. 6:98. § ) fogalmát a törvény nem határozza meg.

A 3.5 pontban ismertetett mértékű hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll

fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak is azonnal

észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)

alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön

létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben,

azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat,

abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből

jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt

megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

 

4. A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

4.1. A Weboldalon történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges.

4.2. A rendelés elküldése előtt Eladónak lehetősége van egy teljes összefoglalót áttekinteni a rendeléséről, amely tartalmazza többek között a megvásárolni kívánt összes terméket, a mennyiséget, a teljes árat, valamint az összeget (az ajándékutalványok itt már levonásra kerülnek) és a fizetési módot. Áttekinthetők a szállítási költségek a szállítási cím és a számlázási cím.

4.3. A megrendelés feltétele a Weboldalon szereplő összes kötelező adat pontos megadása. A megrendelés leadásának előfeltétele továbbá az ÁSZF elfogadása és annak Vevő általi tudomásul vétele, miszerint a megrendelés leadása fizetési kötelezettséget von maga után.

4.4. A rendelés leadásáról a Vevő írásbeli, email-es visszaigazolást kap. A visszaigazolásban az Eladó elutasíthatja a megrendelést vagy azt megerősítheti.

Az ÁSZF-be vagy a jogszabályokba ütköző megrendelés elutasításra kerül. Eladó fenntartja a jogot magának, hogy a megrendelést indok nélkül elutasítsa, ebben az esetben az esetleg megfizetett ellenértéket 14 napon belül visszafizeti.

A Felek között a szerződés a megrendelés megerősítésével jön létre, kivéve, ha a megrendelés és/vagy a megerősítés irracionális árat tartalmaz.

A megerősítés tartalmazza többek között a megrendelt termék mennyiségét, vételárát, a kiválasztott kézbesítési és fizetési módot, a kézbesítés várható idejét, a Vevő által megadott cím adatokat, és az ÁSZF-t.

Irracionális ár esetén nem jön létre szerződés a megerősítés ellenére sem. Ebben az esetben Eladó a Vevővel közli a helyes árat, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Vevő a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles szerződést kötni.

4.5. Az ellenérték bankkártyával vagy előre utalással történő kifizetése esetén a szerződés Eladó általi teljesítésének feltétele, hogy az ellenérték az Eladó számláján hiánytalanul jóváírásra kerüljön. Utánvétes vásárlás esetén a teljesítés feltétele, hogy a Vevő a megrendelés során adatait pontosan megadja, a futárszolgálat általi kézbesítéskor a címhelyen ő vagy meghatalmazottja ott tartózkodjon és a vételárat a futárnak hiánytalanul megfizesse

 

4.6 A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot (a

módosításra okot adó körülmények: szállítási költség változása,

jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások).

Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a

weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan

érvényes.

 

 5. Rendelés menete

5.1. A Honlap tartalmának megtekintéséhez, valamint a Holnapon történő

megrendeléshez, regisztráció nem kötelező, így a Felhasználó regisztráció nélkül is,

bármikor megrendelést adhat le a Honlapon eladásra meghirdetett termékekre.

5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor

megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

5.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a

„tovább válogatok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a

megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a

kosár tartalmát.

5.5. A rendelést a „tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytathatja

5.6. Felhasználó megadja elérhetőségeit (név, e-mail cím, telefonszám),majd,,tovább a szállítási módokhoz” gombra kattintva folytathatja a rendelést

5.7. Szállítás

Felhasználó kiválasztja a szállítási módot, majd kitölti a szállításhoz szükséges

adatokat.

A Szolgáltató az alábbi kiszállítási lehetőségeket biztosítja felhasználó

számára:

- GLS Csomagpont (GLS futárszolgálattal együttműködve)

Amennyiben Ön a GLS Pontot választja rendeléskor,

akkor csomagját az Ön által a rendelés folyamatában kiválasztott átadási pontot

veheti át rendelést követő 2-3 munkanapon belül. A csomagot az átvételi ponton 5

napig őrzi a csomagpontot üzemeltető vállalkozás. A rendeléskor kiválasztáskor,

kérjük kattintson minden esetben a GLS Pont információs fülére, hogy

megismerhesse az átvételi pont nyitva tartását és a fizetési lehetőségeit. Az esetek

túlnyomó részében itt nem csak készpénzzel, de bankkártyával is fizethet.

Szállítási költségek

Szállítási díjak az ország területén az alábbi árakon:

Súlyhatár

-GLS házhozszállítás

Csomagját ez esetben előre utalhatja vagy fizethet utánvéttel kézpénzzel a futárnál.

 

 Bruttó fuvardíj

 

Magyarország területén belüli szállítási díjak

20.000,-Ft alatti vásárlás esetén

a kiszállítási díj 1150,-Ft

 

 

20.000,-Ft felett vásárlás esetén

a kiszállítás díjtalan

2 kilogramm feletti vásárlás esetén egyedi árat szabunk,

figyelembe véve a csomagszállító cég mindenkori, aktuális díjszabását.

A futárszolgálatok elérhetőségei

GLS Futárszolgálat Kft. 
Házhoz szállítás: +36-29-88-6670 
GLS csomagpont: +36-29-88-6670 / 5-ös mellék
E-mail: info@gls-hungary.com | glscsomagpont@gls-hungary.com

 

5.8. Fizetés

Felhasználó kiválasztja a fizetési módot:

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a honlapon megrendelt termék a

GLS futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a

megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben.

Fizetés bankkártyával: GLS munkatársainál fizethet bankkártyával.

Előre utalás bankszámlára: Felhasználó a megrendelt termékek árát és a szállítási díjat,

az átvételt megelőzően fizeti meg a Szolgáltató CIB  Banknál vezetett bankszámlájára, melynek a száma: 10700457-72621145-51100005

Előre utalás esetén a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltünteti.

Előre utalás esetén a Felhasználó a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás jóváírását követően jogosult.

5.9. Ha Felhasználó választott a rendelkezésre álló lehetőségek közül és mindent rendben

talált a megrendelésével kapcsolatban, akkor a „Tovább” gombra kattintva a Honlap

az „Adatok ellenőrzése” felületre navigálja. Az „Adatok ellenőrzése” összesítő

felületen Felhasználónak lehetősége van ellenőrizni a megrendelését, így különösen

az általa megadott adatokat, a megrendelni kívánt terméket, annak árát, az általa

választott fizetési és szállítási módot. Felhasználónak az ellenőrző felületen továbbá

lehetősége van megrendeléséhez megjegyzést fűzni az erre biztosított felületen.

Fontos, hogy a vásárlás folytatásához a Felhasználó ismeri és elfogadja a hatályos

ÁSZF-et. Az oldal alján található „Rendelés elküldése” gombra kattintást követően

pedig a felhasználó véglegesítheti a megrendelését. Szolgáltató a megrendelés

sikerességéről az ezt követő felületen, valamint egy a Felhasználó e-mail címére

küldött automatikus levélben értesíti a Felhasználót, mely e-mail tartalmazza a

megrendelés pontos részleteit.

5.10. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az

áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve

módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt

követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

5.11. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján

minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet)

a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt

megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles

jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok

kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

5.12. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelem” gombra kattintva tudja

elküldeni megrendelését.

5.13. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége

keletkezik.

5.14. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználónak a rendelés bármely szakaszában és a

megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége

van az adatbeviteli hibák javítására akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése

a kosárból az „törlés” gombra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy

rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék

törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím)

Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni

az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során

lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben

a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség

oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt

mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot.

Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az

„X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan

lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

5.15. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a

szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül

Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses

kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor

tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az

számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a

visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet

adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt

nem tud üzenetet fogadni.

5.16. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül,

automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Felhasználó részére, mely

visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, illetve regisztráció

során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés

azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek

felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő

végösszeget.E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat

elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és

Felhasználó között.Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem

nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött

rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.Ha Felhasználó rendelését már elküldte a

Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok

tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt

rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.A megrendelés elektronikus úton

megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi

V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs

társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.

törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti

szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá

tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács

2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

5.17. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán

automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre,

amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően

egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható

teljesítéséről.

 

6. A megrendelések feldolgozása és teljesítése 

6.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés

feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés

leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül

feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton

visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

6.2. Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított 5 munkanapon belül.

6.3. A szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a

Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

6.4. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz

történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa

kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő

átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót

nem az eladó ajánlotta.

6.5. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának

hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését

követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő

(Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.

6.6. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó

a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

6.7. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető

rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett

volna teljesíteni.

6.8. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a

szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről

Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget

haladéktalanul visszatéríteni.

 

7. ÁRAK, FIZETÉSI FELTÉTELEK

Árak:

7.1. A Weboldalon megjelölt árak a megrendelés leadásának időpontjában érvényes listaárak A kiválasztott termék rendelési folyamata közben a megrendelési összesítőn feltüntetjük a szállítási költséget.

7.2. Akciós árak esetében az akció egy meghatározott ideig, de legfeljebb egy meghatározott készlet erejéig tart, erre tekintettel Eladó felhívja Vevő figyelmét, hogy a készlet az akció záró időpontját megelőzően is kimerülhet.

7.3. Ha valamely termék hibás (irracionális) áron szerepel a Weboldalon, annak lehetséges oka technikai vagy egyéb tévedés, ezért a nyilvánvaló tévedéssel kapcsolatban Eladó semmilyen felelősséget nem vállal. Irracionális ár esetén a megrendelést az irracionális áron az Eladónak nem áll módjában elfogadni, és nem köteles a terméket ilyen áron értékesíteni.

7.4. Eladó a termék tulajdonjogát mindaddig teljes egészében fenntartja, amíg a Vevő a vételár teljes összegét, valamint a szállítási díjat hiánytalanul meg nem fizette, tehát a tulajdonjog a Vevőre a vételár és a szállítási díj hiánytalan megfizetése után száll át.

Fizetési feltételek:

7.5. A Weboldalon az alábbi módokon lehetséges fizetni:

  • előre utalással,
  • utánvéttel, mely esetben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a csomag átvételekor a kézbesítő futárnak kell megfizetni készpénzben vagy bankkártyával.

7.6. Előre utalás esetén az Eladó CIB Banknál vezetett 10700457-72621145-51100005 számlájára kell utalni, a közleményrovatban pedig elég a nevét feltüntetni. Amennyiben a megrendelés azonosítója nem vagy hibásan kerül megadásra, Eladó a fizetést nem tudja azonosítani, és a szerződést nem fogja teljesíteni.

7.7. Azon Vevők részére, akik a megrendelt csomagot a kézbesítéskor nem veszik át, és a csomag az Eladóhoz "Átvétel megtagadása" jelzéssel érkezik vissza, Eladó fenntartja a jogot arra, hogy ezen Vevők esetében ezen névre és címre a továbbiakban megrendelés Utánvétes fizetési mód nem lehetséges, kizárólag előre átutalási fizetési móddal rendelhet újabb terméket a Vevő.

7.8. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján

minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet)

a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt

megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles

jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok

kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban

lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

7.9. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a

szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül

Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses

kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor

tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az

számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a

visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet

adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt

nem tud üzenetet fogadni.

7.10. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül,

automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Felhasználó részére, mely

visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, illetve regisztráció

során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés

azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek

felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő

végösszeget. E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat

elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és

Felhasználó között. Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem

nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött

rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. Ha Felhasználó rendelését már elküldte a

Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok

tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt

rendelések teljesítésének elkerülése érdekében. A megrendelés elektronikus úton

megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi

V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs

társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.

törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti

szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá

tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács

2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

7.11. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán

automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre,

amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően

egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható

teljesítéséről.

 

 

8. SZÁLLÍTÁS ÉS ANNAK DÍJA

8.1. A termékek szállítása GLS futárszolgálaton keresztül történik. Azok időpontjait a szerződő partnerek módosíthatják, de az általános időpontok általában előre meghatározottak, amelyeket Eladó a szállítással kapcsolatos információkban rögzít.

8.2. A GLS szolgáltatásával kapcsolatos feltételek, információk a GLS honlapján (https://gls-group.eu/HU/hu/home) érhetőek el.

8.3. A Weboldalon feltüntetett árak, ajánlati árak, nem tartalmazzák a szállítási díjat, mely a Vevőt terheli, kivéve, ha ezt Eladó átvállalja helyette.

8.5. Munkanapon a 10:00 óráig leadott rendeléseket Eladó még aznap átadja a futárszolgálatnak, de speciális helyzetben a kiszállítási idő változhat. A 10:00 óra után leadott rendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel. A futár az átvételtől számított következő munkanapon szállítja ki a csomagot a Vevő részére, mely átlagosan 1-2 munkanapot jelent.

8.6. A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapokon 8-17 óra között történik. Eladó a kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatja Vevőt.

8.7. Amint Eladó átadta a GLS futárszolgálatnak a csomagot, Eladó e-mailben küld egy értesítést.

8.8. Vevő köteles olyan címet feltüntetni szállítási címként, ahol a szállítás napján biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot.

A futárszolgálat elérhetőségei

GLS Futárszolgálat Kft. 
Házhoz szállítás: +36-29-88-6670 
GLS csomagpont: +36-29-88-6670 / 5-ös mellék
E-mail: info@gls-hungary.com | glscsomagpont@gls-hungary.com

 

9. Elállás joga 

9.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a

fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.

(II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék

g. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó

kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási

munkálatok elvégzése céljából;

h. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver

példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a

csomagolást felbontotta;

i. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések

kivételével;

j. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

k. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés,

fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős

tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha

a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek

ki;

l. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a

vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a

teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak

tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az

elállási jogát.

9.2. Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét

követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról

való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a

Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

9.3. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező

fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez

kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag

Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

9.4. Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való

elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14

napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

9.5. Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot

megküldenie 14 napon belül.

9.6. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi,

vagy átadja a termék(eke)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a

fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

9.7. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha

a vállalkozás vállalta e költség viselését.

9.8. A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket,

amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő

szállítási mód választásából adódik.

9.9. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az

áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy

azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

9.10. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti

Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap

segítségével), telefonon, vagy akár személyesen is. Postai úton írásban történő jelzés

alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés

alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén

ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt

terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó

Szolgáltató részére.

9.11. A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének

megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő

értékcsökkenésért felel.

9.12. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.

(II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

9.13. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

9.14. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban

található elérhetőségeken.

9.15. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő

Felhasználókat illeti meg.

9.16. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája,

önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

9.17. Elállási jog gyakorlásának a menete:

9.17.1. Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási

szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

9.17.2. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék

kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14

napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email

vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének

idejét veszi figyelembe.

9.17.3. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére

késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14

napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14

napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14

napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru

visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

9.17.4. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon

többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos

fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a

szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban

is gyakorolja elállási jogát.

9.17.5. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő

időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből

vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab

kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

Elállási nyilatkozat letölthető: Elállási nyilatkozat

 

10. ​SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

10.1. Eladónak a Vevők 100%-os megelégedése a legfőbb célja, ezért a kellékszavatossági, termékszavatossági és jótállási jogok érvényesítésével kapcsolatosan Eladó az alábbi tájékoztatást adja.

10.2. A termék hibája esetén Vevő – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

10.3. Amennyiben a visszaküldött termékre vonatkozóan az Eladó nem tartozik szavatossági kötelezettséggel a lent leírtak alapján, úgy erről a Vevőt tájékoztatja, és a terméket a Vevő költségére utánvétellel postázza vissza a Vevőnek. Egyebekben a megalapozott szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás/csere és a postázás költségeit is) az Eladót terhelik.

Kellékszavatosság

10.4. Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint. Vevő – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vevő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

10.5. Választott kellékszavatossági jogáról Vevő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

10.6. Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (kettő) hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 1 (egy) éves, fogyasztó esetén 2 (kettő) éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jog nem érvényesíthető.

10.7. Vevő az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítéstől számított 6 (hat) hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 (hat) hónap eltelte után azonban Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

10.8. Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a forgalmazó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Vevő a termék forgalmazó általi forgalomba hozatalától számított 2 (kettő) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

10.9. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.

10.10. A forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A forgalmazónak a mentesüléshez elegendő 1 (egy) okot bizonyítania.

10.11. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a forgalmazóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

10.12. A Weboldalon eladásra kínált termékek esetében a jogszabályi rendelkezések kötelező jótállást nem írnak elő. Amennyiben Eladó külön jótállást vállal, akkor azt egyértelműen feltünteti az egyes termékeknél.

 

11. ADATVÉDELEM

Az adatvédelmi nyilatkozat ***** érhető el.

12. PANASZKEZELÉS

12.1. A Vevő a panaszát, reklamációját (például amennyiben nem a megrendelt terméket kapta meg) az Eladó alábbi elérhetőségein közölheti:

elektronikus levél: info@legjobbaru.hu

posta: 1039 Bp. Juhász Gyula utca 4.

12.2. ​Eladó a panaszt a beérkezését követő harminc napon belül megvizsgálja, és azt érdemben megválaszolja.

12.3. A panasszal kapcsolatos iratokat az Eladó – az adatvédelmi előírásoknak megfelelő ideig – megőrzi.

12.4. Eladó tájékoztatja a Vevőt a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, és a székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről:

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület (cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; telefon: 06-1-488-2131; fax: 06-1-488-2186; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu)

12.5. A Vevő jogosult a fogyasztóvédelmi hatósághoz is fordulni.

13. EGYÉB FELTÉTELEK

13.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók.

13.2. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződésekkel kapcsolatos jogvita esetén a magyar hatóságok és bíróságok jogosultak eljárni.

13.3. Amennyiben a jelen ÁSZF bármely pontja érvénytelen vagy végrehajthatatlan lenne, úgy az az ÁSZF több pontjának érvényességére vagy végrehajthatóságára nem terjed ki.

Készült: 2020.12.10

 

Látogassa meg a Legjobbaru.hu webüzletet a ShopManian